איך להשיג את עיצוב המטבח המושלם?

המטבח הוא אחד החללים החשובים ביותר בבית. ראיתי אנשים רבים שמאוד אכפת להם מעיצובו יותר מכל דבר אחר. לכל אחד מכם שחושב לחדש את המטבח, יש לנו את הרעיונות הטובים ביותר. להלן כמה מהדרכים המושלמות לשנות את עיצוב המטבח שלך:

מראה העץ:

אתה יכול לנסות את מראה העץ המלא למטבח שלך; המשמעות היא מדפי עץ, אזורי אחסון מעץ, ריצוף עץ, גג עץ ועוד. זה יביא אותך אחורה בתקופות של בתים אנגלים ישנים שנראו קלאסיים ומופלאים. 

השתמש בפלדה הגולמית:

דבר נהדר שאתה יכול לעשות למטבח שלך הוא להשתמש בפלדה הגולמית. אתה יכול להשתמש בו בתאורת המטבח, להכנת אזור תלייה לכלי אוכל או שיש לך כסאות פלדה גולמיים סביב שולחן המטבח. זה משהו שמעצבי פנים אובססיביים אליו.

בהשראת יאכטה:

מה דעתך על קבלת מטבח בהשראת יאכטה? אם יש לכם מטבח עם גג משופע או משהו כזה, תוכלו להפוך אותו למטבח בהשראת יאכטה. כל שעליך לעשות הוא לשמור על גג העץ ולתלות סביב תמונות וינטג 'וכרזות קיר. כך נראו מטבחי היאכטות לאחור בשנות העשרים, וזה רעיון נהדר לעקוב אחריהם בבית.

שמור על הכל לבן:

האם אתה אוהב את המראה העכשווי הזה? אם כן, דבר אחד שתוכלו לעשות הוא לשמור על הכל לבן. אתה יכול בנוסף להשתמש באורות שונים ואולי נברשת יפה; זה לא רק שיהפוך את המטבח לעכשווי, אלא גם יוקרתי.

חם ומודרני:

עץ עשיר בסגנונות שונים, בצבעים בהירים ומשטחים חלקים יגרום למטבח שלכם להיראות כולו חם ומסוגנן. אתה יכול ללכת על ארונות העץ בעבודת יד, להשיג כסאות עץ גבוהים עם מסגרות פלדה וכל כך הרבה יותר. זהו מגמה מודרנית אחת שתוכלו לעקוב אחריה, ותוכלו להודות לי בהמשך. כמו כן, מדובר בטרנד העוקב ביותר בעיר ניו יורק; כך אנשים מקשטים את המטבחים שלהם בדירות היקרות האלה.

מטבח הסטודיו:

במקרה שאתה רוצה מטבח פתוח; יש לך אפשרות של מטבח סטודיו. אתה יכול להקים בר נחמד בפינת הסלון שלך, שם המטבח שלך ייתן לו מראה יפה וגמור. דבר נוסף שתוכלו לעשות הוא להשתמש בנורות התלויות באמצע שולחן ארוחת הבוקר; זה יוצר מראה מסוגנן.

כל הטיפים הללו הם הדרכים האידיאליות שתוכלו לשפץ את המטבח שלכם. צא לבדוק אותם ואני בטוח שתהנה מזה.

מאמרים נוספים

יסודות חידוש מטבח

מכיוון שהמטבח הוא אחד החדרים המנוצלים ביותר בבית, כמעט כל בעל בית יחווה את המשימה המרגשת, אם כי המרתיעה, של תכנון שיפוץ מטבח בזמן זה

קראו עוד »

לקבלת הצעת מחיר ללא עלות
מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם